Egyelőre nincs vevő a Louis-Delhaize hazai szupermarket leánya, a Csemege-Match Zrt-re. A belga konszern még tavaly jelentette be, hogy kivonul a magyar kiskereskedelmi piacról, így eladja hét Cora hiper- és százhuszonegy Match szupermarketét, valamint hetvenhárom Profi diszkontját. A Cora egységeket azóta megvásárolta az Auchan Magyarország Kft., amely az átvett áruházakban már meg is kezdte a cégcsoportra jellemző arculati elemek kihelyezését.
A Match hálózat viszont továbbra is eladó. Korábban két láncolat, az amszterdami központú DeSpar csoport és a CBA neve is felmerült mint vásárló, azonban hónapok óta nem történt előrelépés. A Spartól egyébként nem idegen a konkurensek bekebelezése, az elmúlt években több áruházat is felvásárolt, négy évvel ezelőtt a Plus diszkontokat, a 2000-es évek elején pedig a Billa (REWE Group) és a Kaiser's egységeit. Amennyiben most a Match-ot is megvásárolná, az árbevétel alapján jelenleg negyedik legnagyobb élelmiszer-kereskedelmi láncolat megközelítené a vezető Tesco, Coop és CBA hálózatot.
A Louis-Delhaize Match és a Smatch néven tört be a hazai szupermarketpiacra, miután 2001-ben felvásárolta a Csemege Julius Meinl és a szintén REWE csoporthoz tartozó Jééé üzleteket. A kiskeróriás most pénzügyi nehézségei miatt szűkíteni kényszerül tevékenységi területét, a magyar piacról azonban teljesen ki akar vonulni.